25 Eylül 2006 Pazartesi

Test Sürüşü Haftası



Küçük hanım artık okullu oldu..
bir haftalık test sürüşünü başarıyla tamamlandı.
Sanırım biz anne babalar çocuklardan daha heyecanlıydık..
bu hafta kıyafetler serbestti.


12 eylül Salı sabahı..
okula gittiğimizde öykünün anaokulundan 3 kızın da tan kolejine yazıldığını gördük..
ama öykünün çok iyi anlaştığı arkadaşlarından değilmiş üçü de :)
Önce bir saatlik kahvaltı, ve kahvaltı sırasında velilerin ve çocukların birbiriyle tanışması gerçekleşti..
Ardından çocuklar sınıflarına, biz anne babalar da konferans salonuna gittik..
konferans gerçekten iyiydi..
kafama takılan biçok sorunun yanıtını buldum en azından ben..
konferans bitiminde sınıflarında ziyaret ettik ufaklıkları.. :)
ardından servis ayarlaması güzergah tespiti vs yapılarak evlerimize dağıldık..
sorunsuz bir gündü..
küçük hanım çok mutluydu..
okulunu da arkadaşlarını da hepsinden önemlisi öğretmenini çok sevdiğini defalarca yineledi..


13 eylül Çarşamba sabahı..
okula servisle gittik..
annemi de aldım yanıma.. çünkü kıyafetleri alacaktık.
Bi öğrenemedim şu kumaşların cinsinden dokunarak anlamayı:)
yıkayınca uzar mı çeker mi bilemediğimden kaç beden alacağıma da karar verememiştim bi önceki gün..
annemle öykünün üzerine deneyerek sonunda seçtik kıyafetlerini..
sonra öykü sınıfına çıktı koştura koştura..
ilk teneffüsü bekledik annemle okulun bahçesinde çay keyfi yaparak..
ilk teneffüste öykünün yanına gittim..
bizimki oralı bile değil:)
"ben işe gitsem olur mu öykücüm" dedim..
cevap : "Sen daha burada mısın ki?? Niye gitmedin?? !!!!"


Devletimiz sağolsun bu yıl ilkokul birleri bir hafta erken başlattı okula..
sebep uyum problemi idi..
ama ufaklıkların hiçbiri sorun yaşamıyordu walla..
gereksizmiş bir hafta erken açılması okulların..


14 eylül Perşembe..
küçük hanım servisiyle gitti servisiyle döndü..
ilk defa yalnız gidip geliyor bugün..
tüm gün hiç haberleşmiyoruz..
akşam eve çok mutlu bir çocuk olarak dönüyor..
benim bu gece aylardır hayalini kurduğum konser vardı..
samael le orphaned land oralarda İstanbullarda coştururken insanları..
ben kuzu kuzu evimde oturdum..
alacağın olsun milli eğitim bakanlığı!!!


15 eylül Cuma..
yine sorunsuz bir şekilde ve yalnız başına günü tamamlıyoruz..


Ve ben haftanın sonunda kızımla gurur duyuyorum..
hiç problemsiz yaşattığı için bu ilk haftayı..
kendi kendine her işini halledebildiği için..
Seni çok seviyorum prensesim benim..

1 yorum:

4-B SINIFI dedi ki...

selam. sizi bir arkadaş sayesinde 7.oda dan arada da olsa takip ediyordum.
bir uğrayayım dedim yine ve burayı gördüm.
Sayfa değiştirdikçe ikinci kez 1. sınıfı okutan bir anne olarak (zira biri üniversiteye gidiyor)sizin bu bölümü görünce ve okuyunca bir çok örnek aldım sabır, birlikte eğlence ve okuma adına.(Yalnız benim ikiside erkek olunca herşey çok eğlenceli olmuyor hep bir başkaldırı var erkek çocuklarda sizinki çok uyumlu görünüyor maşallah..)
Kızınızla size ömrünüzce mutluluklar dilerim.
Tebrik ediyorum çok güzel yetiştiriyorsunuz kızınızı.
Sevgiler..