17 Eylül 2012 Pazartesi

7.Sınıf Başlıyor


Fıstıkım 7. sınıfa başladı bugün..

6.sınıftayken okullarında A-B-C olmak üzere 3 şube vardı. Bu yıl bir sınıf daha artmış ve D de oluşmuş. Ama doğal olarak yeni gelen öğrencileri tek bir sınıfta toplamayıp karma yapmışlar.
Öykü yine C şubesinde ama sınıfında sevdiği arkadaşlarından kimse yok. Selin, Zeynep, Batıkan da şans eseri üçü aynı sınıfa düşmüş. Bu duruma epey gerildi sabah tüm hareketlerinden anlaşılıyordu. Umarım yeni öğrencilerden iyi anlaşabileceği birileri olur. Akşam gerginliğini atmış olarak eve dönmesini umut ediyorum.


Haftasonu 7.Oda Sokağında "kitap kaplama etkinliği" vardı. Büyük katılımcımız Sinem ile cumartesi akşamı kaplamanın başına bir oturduk, hiç mola vermeden sabahın 4 üne kadar kapladık, kapladık, kapladık.. Tabi ellerimiz çalışırken çenelerimiz de boş durmadı, kaç aydır görüşmüyor oluşumuzun hıncını aldık :))


Ders ağırlığı olarak da en zor sınıf  7. sınıftır bilirsiniz.. Kitap sayısını duyan Hüseyin'in tepkisi: "Neee, Öykü tıp mı okuyor!" şeklindeydi.. Haksız da sayılmaz hani. Fotoğrafta sağ taraftaki kaplanmış 24 adet kitap, sol tarafta kaplanmayacak 27 adet kitap ve birkaç eksik kitabıyla birlikte sayı 50 yi geçiyor.
Bir yandan üzülüyorum yahu, çok bunlar çok.. Sabah hepsini götürüp sınıfındaki dolabına yerleştirdik, bu akşam da görsel sanatlar dosyasını hazırlayacağız. Ve böylece artık herşeyi hazır olacak.


Bu zorlu senede Öykünün bir sürü yeni şey öğreneceğini düşünüp mutlu oluyorum. Öğrenmek kadar güzel bir şey var mı? Bir yandan yeni bilgilerle donanırken bir yandan da büyüyecek bir yaş daha elbette.. Dün gece uyku öncesi yaptığımız konuşma çok hoşuna gitti. Bana "anne sen var ya müthişsin, iki dakikada hayat dersi verdin resmen, bir sürü sorumun cevabını buldum, bu anlattıklarını yazman lazım, sen nasıl böyle herşeyi biliyorsun, iyiki senin gibi bir annem vaaar" diyerek uykuya daldı.
Aslında İyiki Onun gibi bir Kızım var :)


Sağlıklı, mutlu ve başarılı bir yıl diliyorum hem Fıstıkıma hem de tüm öğrencilere..







13 yorum:

banu dedi ki...

siz iyikii varsınız yaa :)))
çokk başarılı, güzel, yeni arkadaşlarınla mutlu bir eğitim yılı diliyorum ÖYKÜcüm :))

7.oda dedi ki...

Sen de canım benim. Artık biliyorsun Öyküyle aranızdaki "siz" durumları da kalktığından dolayı tam teyzelik yapacak zamandasın ona göre :)

Mert Yalçın dedi ki...

Zaman cabuk geciyor masallah,
bir an aynaya bakma ihtiyaci hissettim kendimde :)

7.oda dedi ki...

Daha dün Sünger Bob şapkası takıyordu dimi :)

Sinem Kadırı dedi ki...

Emekleri boşa çıkarmayacak, müthiş bir öğrenci için sabahlamak çok keyifliydi :))

7.oda dedi ki...

Kitap kaplamayla girdin, teyze olarak çıktın bizim evden, bilmiyorum artık bakmışsın Öykü hanım haftasonları sende :))

Raci Üçyıldız dedi ki...

Anlaşılan işin zor .Öykü kafasını kaşıyacak vakit bulmayacak gibi :) . Allah Öykü'ye güç ve zihin açıklığı versin derslerindede başarılar dilerim...

Leylək Xəlifə dedi ki...

Yıllar nasıl da çabuk geçiyor :) 7. Sınıfa gider oldu Öykü :) çok tebrik ederim, aynı başarıyla devam eder inşallah :)

7.oda dedi ki...

Evet Sabinacım, bazen bir bakıyorsun, günler gibi gelse de yıllar geçivermiş.. 7.sınıf karne hediyesi bir Bakü gezisi yaptırmayı hayal ediyorum Öyküye bilesin :)

Leylək Xəlifə dedi ki...

Ciddimisin?? Kaç defa rüyamda gördüm söylesem inanırmısin? Keske hayaller gercek olsa da gelebilseniz... Çok mutlu olurdum :)

Adsız dedi ki...

Sanki dağ çiçeğisin en nadidesinden,
koklamaya kıyamadığım narinimsin;
Sen özenle büyüttüğüm gözbebeğim
Evimin içine sevgi yediverenimsin..

Seninle yenilendi her hücrem,
İçimdeki güneşim, içimdeki neşem
Gençleşti içimdeki ruhum, bedenim,
Mutluluk, sevinç getirdin hepimize...

Kokunu işledim yüreğime Pamuğum,
12 yıldır katlandı sevgin on ikiye;
Varlığın en büyük zenginliğim oldu evimde..
Şekerparem oldun, balım, peteğim oldun.

Allahım herkese nasip etsin bu sevgiden,
Hiç bir sevgiyle boy ölçülemez bitanem;
Gül, neşelen, mutlu yaşa ömründe
Deden, anneannen hep olacak yaşamında...

Akıttığın bir damla gözyaşına ölürüm ben,
Seni çok seviyorum, seveceğim ömrümce
Benim güzel kızım, benim gönül sızım
Seviyorum çok..çok seni ben...

MÜZEYYEN AVCIOĞLU
16.09.2012
MELEĞİM:YENİ BAŞLAYACAK OLAN OKUL EĞİTİM DÖNEMİN HAYIRLI OLSUN;
O, ZEKA KÜPÜ OLAN BEYNİN YENİ YENİ BİLGİLERLE DOLSUN;
YÜREĞİNDE AÇAN SEVGİ TOMURCUKLARI HİÇ SOLMASIN;
BENİM PRENSESİM OKULUNDA HEP BİLGİLİ, AKILLI, SEVGİLİ OLSUN........
ANNEANNEN

Adsız dedi ki...

bu blogu tutan ve şefkati ve merhameti en güzel bir şekilde yansıtan anneye;
Blog notlarınızı ilgiyle okudum ve söylemek gerekirse çok etkilendim.Bir anne ile çocuğu arasında müthiş bir bağ gördüm daha önce böyle birşeyle de hiç karşılaşmadım.Bu nasıl bir sevgi bu nasıl çocuğun üzerine titreme nasıl bir ilgi ve alaka ifade etmek biraz zor..Ama üzülerek söyleyeyim ki bu güzel blogta bir şeyi göremedim.tabii ki sizin bu dünyaya bakışınız beni ilgilendirmez ama şu güzelliklerin içinde olmadığı zaman bu güzel yavrunuzun yetiştirilmesi yarım kalacağını düşünerek yazıyorum.Pekala sadece 1 soru yönelterek ne demek istediğimi anlayabilirsiniiz.Bu dünyada güzel kızınız en iyimiser rakamlarda 70-75 sene ömür verirsek onun bu dünya adına çok güzel ve mutlu yaşaması adına harika imkanlar sunuyorsunuz ama peki ya öldükten sonra diğer dünyası adına birşey götürmesine yardım ediyor musunuz?İnancımıza göre her nefis ölümü tadacaktır ve inanlara ve iman edenlere güzel bir cennet ve inanmayanlara ise .... söylemek bile istemiyorum.Sizin kızınıza gösterdiğiniz o şefkat ve merhamet ve sevgi gibi nice güzellikleri size veren rabbimiz tabiki de sizin kızınızla olan ilginizden mutlaka razıdır ama kendisinin de anlatılması istediği onu daha çok hoşnut edecektir.Tavsiyem odur ki biraz da cenab-ı Allahı anlatmanız ve onun bilinmesini sağlamanızdır.Düşünüz ki mutlaka birgün herşey bitecek ve herkes hertürlü sorgu ve suale çekilecektir sizde,kızınızda ve bende.ben buradaki güzellikleri görünce kendimi bu tavsiyeyi de yazarak kendimi vazifeli hissettim.Tabiiki herşey sizin iradeniz ile olabilir.Ama isterim ki söylediklerimi saçmalık olarak görmeyip kendinizle başbaşa kaldığınızda uzunca düşünmenizdir.Bu nokta da sabahları minarelerden okunan ve kabir yolcularını uğurlayan selaları dinlerseniz size yardımcı olacaktır.bu dünyada kimse kalıcı değil baki olan tek hakikat Yalnız Cenabı Allahtır.Bu güzel kızına Allahı tanıması ve sevmesi için fırsat verin ki Allah ta sizi ve kızını ve tüm sevdiklerinizinden razı olsun.Siz beni hiç tanımayacakta olsanız ben size dua ettim.Tabii ki bende sizi tanımıyorum ama belki de bu sözlerim size gülünç ve saçma gelmiş olabilir.ben yapabileceğimin en iyisi yapmaya çalıştım.İster bu hayatta ister diğerinde herşey dieldğiniz gibi olsun ve Allah yar ve yardımcınız olsun güzel Öykünüz de onun hoşnut ve razı olduğu birick kullarından olsun inşallah.amin.bu arada bu notları yazmam iyi niyetin bir göstergesidir bizim dinimiz herkese iyilikleri anlatıp tavsiye edip kötülükler konusunda da uyarmakla vafize veriyor onun için yazdım.zaten sizi rahatsız ediyorsa silip geçersiniz.bir cevabınız varsa da merak ediyorum. kutlucan@usa.com

latif dedi ki...

Mehaba
ben bu blogınızı tesadüfle şimdi gördüm.Gerçekten beğendim ve tebrik ediyorum.Çok iyi bir fikir aslında.Kendi kızıma da böyle bir blog kurmayı düşünüyorum.
sağ olun