9 Mart 2007 Cuma

Hayat Bilgisi



Öykü Hanımın arasıra eve getirdiği “Hayat Bilgisi” kitabını inceledim de dün gece..
Öyle hoş öyle güzel şeyler yansıtmış ki :)
Ara ara bunlardan bahsedeceğim mutlaka..
İşte geçen gün okulda yaptıkları bir sayfada yazanlar:

Aşağıdaki soruları oku. Ailende bu özelliklere sahip olan kişiler kimlerdir? Boş satırlara yaz.

AİLENDE:

1. Kendine en çok güvenen kim / kimlerdir?
Ben, annem, dedem.

2. En bilgili kişi kim / kimlerdir?
Dedem, anneannem, babam, annem.

3. En becerikli kişi kim / kimlerdir?
Anneannem, ben.

4. En fazla ikna yeteneği olan kim / kimlerdir?
Ben. !!

5. En cesur kişi kim / kimlerdir?
Ben, babam, dedem.

6. En çabuk ve doğru kararları alan kim / kimlerdir?
Annem, dedem.

7. Sorunlara çözüm bulan kim / kimlerdir?
Annem, ben, babam.


ben cevaplar üzerine hiç yorum yapmayacağım.
hepsi yeterince açık bi şekilde düşünce yapısını belli etmiş zaten.
amaaaa özellikle 4. soruya dikkatinizi çekerim :)

15 yorum:

yalnızlık okulu dedi ki...

hiç kimse çocuklar kadar ikna edici olamaz ki...ama bu kızda çok iş var bu yaşta güzel aile tahlil etmiş...gelecek vaat ediyor üstüne düşmek lazım...

10/3/07 13:43

gönül dedi ki...

Çok tatlı bir kız, Maşallah!
Çok güzel ve elbetteki tamamen dogru bir cevap vermiş 4. soruya :) Yüzümüze bakıp bir tebessüm etmeleri bile bize herşeyi unutturuyor :)

15/3/07 09:48

b@ni dedi ki...

Ayakları yere sağlam basan çok güçlü karakterli bir kız Öykü...

seni seviyorum tatlı cadı..

15/3/07 17:02

leyla dedi ki...

Öykü' nün hayat bilgisi testini okudum, güzel cevalar yazmış, 4. soruyuda okudum, vallahi şimdiki çocuklarda ikna yeteneği çok:) benim 2.5 yaşındaki minnoş yeğenim efe de bile ikna yeteği fazla, her istediğini zorlada olsa yaptırır.!!.Öykü'ye bende pekiyi verdim annesi....bu arada portresi de harika:)

16/3/07 14:26

çiğdem dedi ki...

hehehhe :)
inan cok zeki kizin var :)
AMan da aman, cevaplar inanilmaz.
yuzde yuz kendisi var her soruda, cok bilen cok zekilikte:)
cok sevimli cevaplar bence..
:) cok sevdim

ne kadar buyumus,ne kadar guzellesmis! masallah

16/3/07 22:12

burak dedi ki...

En becerikli kişilere de dikkat etmek lazım =) ikna kabiliyetinden biraz daha on plana cıkmıs =)

17/3/07 01:51

interpreter dedi ki...

İsmi de kendisi kadar güzel..
Ve 4. soruya verdiği cevap çok etkiledi beni:))
7. soruda da sorunlara çözüm bulanların içerisinde kendinin de yer alması, kendine güvenen ve ayakları yere basan biri olarak yetiştiğini gösteriyor ki, burda sizi tebrik ediyorum:)
Hep böyle kalması dileğiyle..

20/3/07 10:45

binhabib68 dedi ki...

cok sevimli..

25/3/07 23:19

n@geh@n dedi ki...

Merhaba Fatoş:)
Öykü sorulara verdiği cevaplarda hep "ben" i araya sıkıştırmış:) Valla çok hoşuma gitti.
İnşallah böyle devam eder, hiçbir zaman kendine güvenini kaybetmez :)
5. soruya verdiği cevap da enteresan:)
En cesur kendisiymiş:)
Maşallah:)
Ve foto yine çok güzel.
Tebrikler Fatoş:)

25/3/07 23:19

r@punsell dedi ki...

ehehe çok güzel :=)
4. sorunun cevabı da

ayrıca fotograf harika, netlik ve yüzdeki ifade harika, FAVORİM!

26/3/07 12:40

orhan okay dedi ki...

4. maddedeki tespit gerçekten müthiş.
Tanıyor kendisini yani :)))
Süper!

28/3/07 10:15

zehra dedi ki...

harika!!!

12/4/07 00:50

damla hekimoğlu dedi ki...

cok güzel bir portre.. kizin cok sirin

20/4/07 11:04

güzin dedi ki...

çocukların saf ve duruluğu gibi çok duru bir fotoğraf elinize sağlık :)

4/5/07 17:35

Ozan Şahin dedi ki...

öykü valla hiç inanmadım en ikna edici olduğuna