5 Eylül 2006 Salı

Elveda Konser



Bugün büyük bir hayalimden vazgeçmek zorunda kaldım..
Haftaya Perşembe akşamı yani 14 eylül de istanbulda en sevdiğim gruplardan iki tanesinin birden konseri var..
Orphaned Land ve Samael..
kaç aydır ikisini birden aynı gecede izleyebileceğime inanamıyordum..
en sevdiğim gruplardan iki tanesi birden Türkiyeye geliyor konser vermek için..
ve aynı gecede ikisini birden canlı dinleyeceğim..
inanılmazzz bişey buuu..
kaçırmak için hiçbir nedenim olamazdı..
hayaller kuruldu aylardır, planlar yapıldı, yeni melek gösteri merkezinin yeri bile öğrenildi, salonun hangi kısmından bilet alınacağına kadar planlandı yani..
artık geri sayım başlamıştı..

Ve bugün…
üstüne bir bardak soğuk su mu içmeliyim şimdi kaç aydır kurduğum hayallerin??

Minik cadımın gideceği okuldan aradılar..
programda değişiklikler yapmışlar..
9 eylülde yapılması planlanan “çocuklar ve velilerin tanışma gecesi” ertelenmiş 12 eylül sabahı yapılacakmış!!!
Ve 13-14-15 eylül günleri de çocuklar bir ebeveyniyle birlikte okula gideceklermiş!!
Oysa daha bir hafta önceki görüşmemizde okulun 18 inde açılacağını belirtmişlerdi..
devlet okullarına uygulanan “bir hafta erken açılma” projesinin özel okulları kapsamadığını ve gerek olmadığını söylemişlerdiiiii!!!
Ve ben bugüne kadar hep konseri hayal ederek ve heyecanlanarak yaşarken..
bugün elveda dedim hayallerime..
Hem kızımın okula haftaya başlayacağını duyunca kalbim daha hızlı çarpmaya başladı..
hem de konsere gidemeyecek olmamın burukluğu kapladı içimi..

İşte anneliğin, kişisel isteklerin ve hayallerin önüne geçtiği bir olay daha..
değer mi.. tabiî ki değer.. bu sorgulanamaz bile..
ama öyle işte..
gitti benim konserrrr..

Şimdi benim minik cadım..
sen bu blogunu bilmem kaç yıl sonra okurken bu yazıyı özellikle iyi oku..
bana bir konser borçlusunnnn!!!
Ve benim bu konserde şu halimle yaşayacağım coşkuyu!!!
Bilmem anlatabildim mi??

Şimdi ne mi yapıyorum..
içimden zamanlamaya küfrederek Samael imi ve Orphaned Land ı mı açtım son ses dinliyorum..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

evet, bu yazıların bir güzelliği de bu: yıllar sonra yeniden açıp okuduğumuzda geçmişimizi tebessümle anmak.

aman blogunuzdaki kayıtların çıktısını almayı ihmal etmeyin.

nete yazılan yazılar hala "kağıda yazılmış" gibi değil. mutlaka çıktısını almak lazım ki kalıcı olabilsin.

28/10/06 04:48

7.oda dedi ki...

sevgili valley; hiç aklıma gelmemişti biliyor musun yazılarımın bir çıktısını almak.. ki daha önce 7.oda mı bir kez kaybettiğim halde önlem olarak mutlaka almam gerekiyordu aslında.. kalıcılığı garantilemek lazım :) teşekkür ederim iyi oldu gerçekten hatırlattığınız.. :)

28/10/06 17:29